wtorek, 8 marca 2016

Coś dla domu, coś dla dziecka, coś dla mamy.

Witajcie :)

Dzisiaj o kwiatach, perfumach i żelu do kąpieli dla dzieci.



Niedawno miałam urodziny więc otrzymałam różne prezenty min. kwiatka. Nosi piękną nazwę Dzwonek Dalmatyński (Campanula Portenschlagiana). Z tego co zdążyłam wyczytać, nadaje się do uprawy w doniczce jak i w ogrodzie. Obficie kwitnie (liliowo-fioletowe dzwoneczki), nie jest rośliną wymagającą (plus). Wysokość nie przekracza 20cm. Ładnie się rozrasta. Sprawdza się na ogródkach skalnych i skarpach. Z mojego punktu widzenia jest to wdzięczny kwiatek który zauroczy każdego. Ja się w nim zakochałam.


Kolejnym produktem, który chcę wam przedstawić są perfumy Calvin Klein Obsession Night EDP. Perfumy poznałam przez szwagierkę. Zapach mnie urzekł. Posiadam wersje 100ml. Mimo tego buteleczka jest bardzo zgrabna i nie dość, że ładnie wygląda na półce, dobrze się trzyma w dłoni to nie ma problemu ze schowaniem jej do torebki. Buteleczka szklana, z ciemnego niebieskiego grubego szkła. Zakrętka jest plastikowa powleczona gumową powłoką. Atomizer bardzo fajnie rozpyla produkt. Zapach mnie urzekł. Jest tajemniczy, figlarny. Idealny na wieczór.

Kilka słów od producenta
"Obsession Night' to seksowny, wyrafinowany zapach. Nowa wersja 'Obsession' powstała z myślą o młodych, wyrafinowanych, pełnych życia kobietach. Calvin Klein stworzył zapach dla ryzykantek, które nie boją się eksperymentów. 

Nuty zapachowe: bergamotka, gorzka pomarańcza, mandarynka, białe kwiaty, dzięgiel, gardenia, róża, konwalia, jaśmin, wanilia, bób Tonka, ambra, poziewnik polny, drzewo sandałowe, drzewo kaszmirowe"



Dla mnie ten zapach jest idealny. Nie jest mdły. Lekko słodki. Długo się utrzymuje. W Rossmanie na promocji kosztuje ok 90zł. Niestety z tego co słyszałam ma zostać wycofany i tu APEL do Calvina Kleina - Nie rób tego! Ten zapach jest Boski!

A teraz coś dla dziecka :)

JOHNSON'S® Baby żel do mycia ciała na dobranoc

Coś niesamowitego. Ma delikatną kremową konsystencję i piękny zapach. Nie mam pojęcia czy faktycznie działa uspokajająco i pozwala lepiej dziecku zasnąć, ale kąpiel z tym żelem to przyjemność również dla rodzica. Nie wysusza skóry dziecka, ładnie się pieni. Nie szczypie w oczy. Jest rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne. W pojemniku który można postawić na zakrętce co pomaga w wykorzystaniu produktu znajduje się 400ml.





Składniki: Aqua, Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Glucoside, Sodium Lauroamphoacetate, PEG-80 Sorbitan Laurate, Citric Acid, Paraffinum Liquidum, Polyquaternium-7, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Hydroxypropyl Starch Phosphate, PEG-150 Distearate, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Parfum, CI 17200, CI 42090. Nie zawiera mydła i parabenów.

Nie zawiera parabenów ale niestety w składzie są PEGi. No cóż. Nie można mieć wszystkiego. Cena przystępna. Na promocji w Rossmanie kupiłam za ok 10zł normalnie kosztuje 15-16zł więc i tak nie ma tragedii.  Nie uczulił skóry, a to najważniejsza informacja. Jedyne co bym zrobiła to dodałabym pompkę, bo przy samodzielnym kąpaniu dziecka ciężko otworzyć wieczko, nalać na gąbkę mając tylko jedną rękę bo drugą trzyma dziecko.


A jakie Wy macie spostrzeżenia na temat tych produktów? Polecacie a może nie kupilibyście ich za nic w świecie? Piszcie w komentarzach. Pozdrawiam

DZWONEK DALMATYŃSKI - CAMPANULA PORTENSCHLAGIANA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz